Retourneren

Bent u niet tevreden over het door uw gekochte product? Geen probleem! Binnen 14 dagen na ontvangst van uw gekochte product, kunt u het product retour sturen!

In het kader van de wet “Kopen op Afstand” heeft u als consument bij het doen van aankopen via internet recht op een ‘afkoelingsperiode’ van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen, waarbij u wel zelf de porto kosten voor het terugsturen moet betalen. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, ons advies is dan ook om het pakket aangetekend te verzenden.

Verder is het van belang dat indien redelijkerwijs mogelijk, het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke verpakking zit. Producten die beschadigd, incompleet of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. 

Stappenplan retourzendingen

Wilt u gebruik maken van de retourregeling? Dan vragen wij u het op onderstaande manier te doen zodat wij de retourzending zo soepel en snel mogelijk kunnen afhandelen. Geef bij de retourzending duidelijk aan wat er moet gebeuren (omruilen voor een ander artikel of aankoopbedrag crediteren).

Als u het ontvangen artikel wilt omruilen voor een ander artikel, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk een e-mailbericht van ons met verdere informatie.

Wij ruilen het artikel om of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding terug op uw bankrekening. Gebruik hierbij ons retour formulier.

Voorwaarden retourzending artikelen

Om uw retour aanvraag zo snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u vriendelijk om dit formulier zo compleet mogelijk in te vullen en indien van toepassing met het artikel samen retour te sturen. Graag ontvangen wij samen met dit retour formulier een kopie van uw aankoop bon en de originele garantiekaart van het door u gekochte product.

Het retour adres is:

Foto Filippo, Winkelhof 42, 2353TT, Leiderdorp

Let op! Voorwaarden retourzending artikelen:

Producten dienen goed en degelijk verpakt retour gestuurd te worden. De producten mogen niet geactiveerd of gebruikt zijn. De complete verpakking van het product dient aanwezig te zijn. Verzegelingen mogen niet verbroken zijn (van bijvoorbeeld software). Wanneer producten beschadigd/incompleet of gebruikt zijn, kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen.

Onderstaande artikelen kunnen niet worden geruild:

*Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden indien de verpakking is geopend. Dit zijn producten als: oordopjes, headsets en koptelefoons. Alsmede artikelen waarvan het duidelijk is dat deze om hygienische redenen niet retour genomen kunnen worden.

*Ingewisselde of ingevulde vouchers die bij ons gekocht zijn of tegoedbonnen.

*Software of inktcartridges, waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, dan wel geïnstalleerd en/of geregistreerd.

U krijgt automatisch een kopie van dit formulier toegestuurd zodra u op “versturen” klikt.

Nadat wij het product hebben gecontroleerd op beschadiging van verpakking, goede werking en de juiste serienummers, zullen wij het bedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekeningnummer. Indien er door ons schade aan de originele verpakking  is geconstateerd of indien het product incompleet aan ons retour is gestuurd zal de claim niet in behandeling worden genomen.

Click or drag a file to this area to upload.