Bel ons: +31(71)5413258

Algemene Leveringsvoorwaarden Foto Filippo.

Bestelling en levering Als u een artikel via onze webshop bestelt en betaalt, ontvangt u vrijwel direct per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Vanaf dat moment gaan wij hard voor u aan het werk om uw bestelling in orde te maken. Voor vele artikelen geldt, dat wij uit voorraad kunnen leveren. Het bestelde product wordt dan via PostNL verzonden en zo spoedig mogelijk afgeleverd. Indien het door u gewenste artikel niet direct beschikbaar is, zullen we u per e-mail of telefoon informeren. Het spreekt vanzelf, dat u ons op voorhand kunt vragen of het artikel direct beschikbaar is. Het kan voorkomen, dat een nieuw artikel reeds in de webshop vermeld staat zonder dat het direct leverbaar is. Informeer bij twijfel altijd, om teleurstelling te voorkomen. Genoemde levertijd zijn indicatief.

Betaling Via onze webshop is op dit moment 2 betaalmethoden mogelijk dat is iDeal en een bankoverschrijving. Wij geven de voorkeur aan een iDeal betaling, omdat de afhandeling van levering veel soepeler verloopt. Ook indien u het product afhaalt in een van onze winkels, dient de betaling via i-Deal plaats te vinden. Reserveringen zijn niet mogelijk via de webshop. Uiteraard betaalt u geen verzend- en administratiekosten als u het artikel afhaalt in de winkel. Indien u liever afrekent in de winkel (contant of met PIN) verzoeken we u uw bestelling telefonisch te doen.

Retouren In het kader van de Wet Aankopen op Afstand heeft u het recht om het gekochte artikel binnen 14 werkdagen zonder opgaaf van redenen te retourneren. Wij betalen u dan het aanschafbedrag (exclusief verzendkosten heen en terug) binnen 5 werkdagen retour. Het spreekt voor zich, dat het artikel alleen in ongeschonden staat kan worden geretourneerd. Het product mag niet zijn gebruikt, hoe kort dan ook en mag niet zijn geactiveerd of geregistreerd via internet. Zodra een verzegelde verpakking van bijvoorbeeld meegeleverde software of een gebruiksaanwijzing is verbroken, vervalt het recht van retour.

Garantieperiode M.b.t. de verleende garantie conformeren wij ons aan de garantievoorwaarden van de fabrikant. Indien een artikel een mankement vertoont, dat niet onder garantie te herstellen is, zullen de kosten van herstel aan u worden doorbelast. In dat kader wijzen we u met nadruk op ons RINGFOTO SERVICE TOTAALPLAN, waarbij u uw kostbare apparatuur uitstekend kunt laten verzekeren voor drie jaar tegen :vallen, stoten en waterschade. Het totale aankoopbedrag is verzekerd voor drie jaar tegen de nieuwwaarden. Het eigen risico is 10% van de aankoopwaarde met een maximum van €50,=. Wij zullen u voortijdig informeren als de garantie niet van toepassing blijkt te zijn. Over de hoogte van het reparatiebedrag kunnen we op voorhand geen concrete uitspraken doen, omdat dit kan verschillen per fabrikant.

Extra zekerheid Omdat wij uitsluitend zaken doen met Nederlandse leveranciers of leveranciers, die geautoriseerd zijn om te leveren aan Nederlandse winkels en eindgebruikers, heeft u de zekerheid van ondersteuning van professionele Nederlandse support en service. Uw apparatuur hoeft niet naar het buitenland te worden gezonden voor herstel. Dit in tegenstelling tot bedrijven, die zelf uit het buitenland importeren (zgn. parallelimport) Grote verschillen in aankoopprijzen komen heel vaak voort uit deze zgn. parallelimport.

Ons prijsniveau Heel eerlijk: Met name via internet zult u elk artikel altijd goedkoper kunnen vinden, dan in onze winkel! Dat wil echter niet zeggen, dat wij dan ‘duur’ zouden zijn. Integendeel, wij hanteren faire prijzen, waar u dan ook goede service en support voor mag verwachten! Omdat wij dit ook willen waarmaken, doen we niet aan aan ‘laagste prijsgaranties’ e.d. Wat we wel bieden is de garantie, dat u met veel plezier gebruik gaat maken van uw nieuwe aanschaf en dat we er samen met u voor willen zorgen, dat u fantastische resultaten behaalt met uw nieuwe apparatuur! Het voorgaande betekent echter niet, dat wij nooit eens ‘gek ‘ zouden doen…regelmatig hebben we aanbiedingen, waar de concurrentie niet tegenop kan! En u kunt zich ten alle tijden aanmelden om Goldmember te worden, zoals is beschreven op onze wesite. Als Goldcard houder heeft u meteen al een voordeel van €350,=. Daar kan geen concurrent tegenop.

Assortiment Hetgeen wij aanbieden op onze website is een goede afspiegeling van ons assortiment. Indien u op zoek bent naar een bepaald artikel, dat niet in onze webshop is te vinden, vertel het ons dan. We kunnen er dan alsnog voor zorgen, dat u het gewenste artikel geleverd krijgt, of dat u het alsnog kunt bestellen via de website. Er wordt in ieder geval dagelijks gewerkt aan de verdere uitbreiding van het assortiment van de webshop.

Privacybeleid Het spreekt vanzelf, dat wij zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Wij registreren uitsluitend persoonlijke informatie bij daadwerkelijke bestellingen of wanneer u een account aanmaakt. Uw emailadres wordt toegevoegd aan ons nieuwsbrievenbestand. U kunt zich onderaan iedere nieuwsbrief afmelden. Wij maken geen gebruik van informatie, voortvloeiend uit registratie van uw bezoekersgedrag of registratie van uw IP-adres.

Klachtenafhandeling Indien u naar aanleiding van een aankoop via onze webshop een klacht heeft over het product, een geleverde dienst of onze werkwijze, dan verzoeken wij u dit schriftelijk kenbaar te maken. Wij zullen dan binnen 2 weken reageren. Het adres is: Foto Filippo, Winkelhof 42, 2353TT Leiderdorp. Indien het ons niet lukt om een klacht of een geschil samen met u naar tevredenheid op te lossen, leggen we uw klacht voor aan de Stichting Nederlandse Fotovakhandel , alwaar onze leveringsvoorwaarden zijn gedeponeerd.

Handleidingen Waar mogelijk leveren we apparatuur met een Nederlandse handleiding. Het komt voor, dat deze op CD wordt meegeleverd. Zo af en toe worden speciale aanbiedingen in Europees verband aangekocht, waardoor de Nederlandse handleiding niet altijd beschikbaar is. Veelal echter, is deze via internet toch te vinden en te downloaden. In dergelijke gevallen zullen we de link naar de handleiding bij het artikel vermelden. Indien apparatuur niet door ons is geleverd, kunnen we u helaas ook niet helpen aan een handleiding. Het spreekt vanzelf, dat wij u ook na uw aankoop van dienst zullen blijven bij uw vragen over het gebruik van uw apparatuur.